Rychlejší schvalování
Zrychluje procesy, schvalování a tok operativních dokumentůDíky online schvalování žádanek, objednávek, faktur a dalších dokladů výrazně zrychlíte schvalovací proces. Online, z libovolného místa na světě, můžete schvalovat doklady. Workflow (pořadí, jak dokumenty kolují mezi zaměstnanci) je nastavitelný a může zahrnovat více osob. Kolega zodpovědný za vozový park uvidí jen doklady týkající se vozového parku a umí nejlépe posoudit, zda je fakturace oprávněná.


Odstranění nepotřebných a neefektivních nákladů
Schvalování objednávek a žádanek zamezí nepotřebným nákupům. Schvalování
přijatých faktur zase snižuje pravděpodobnost úhrady faktury, která nebyla
oprávněně fakturována - například práce byly dodány v jiném rozsahu, zboží v jiné kvalitě a podobně. Snižte náklady firmy díky přehledu o všech nákladech, které firma vynakládá.
ReFIS reálně snižuje náklady.
Snížení chybovosti
Přesná a spolehlivá data-
Nejčastější problémy firem, které se na nás obrátily a staly se našimi zákazníky, byly:
- úhrady na nesprávný účet, s nesprávným variabilním symbolem nebo v jiné měně,
- ztráta dokladů,
- vydaná objednávka mimo plán, o které ve firmě nikdo nevěděl až do příchodu faktury.
ReFIS díky funkci OCR minimalizuje lidský faktor a tím odstraňuje chybovost při přepisování dokladů. Příjem dokladů přes centrální podatelnu do online archivu snižuje riziko ztráty dokladů. A schvalovací proces zabezpečí, že doklad „projde rukama“ osoby, která dokáže posoudit jeho správnost.
Přesná a spolehlivá data z ReFISu je možné exportovat do dalších firemních informačních systémů.


Úspora času na administrativních úkonech
Administrativní úkony zpomalují vaši firmu. Neberou čas jen administrativním
pracovníkům, ale co je horší – odebírají i z produktivního času manažerů. ReFIS tak
šetří čas dvakrát. Manažeři se mohou více věnovat aktivitám přímo souvisejícím
s jejich prací, a zároveň odbourává nepotřebnou práci administrativních pracovníků.
Spolu s odstraněním nepotřebných a neefektivních nákladů přináší ještě další
důvod, proč se vaše firma může rychleji posouvat.
V neposlední řadě elektronické úložiště všech dokladů, k dispozici 24/7 odkudkoliv, uspoří čas při hledání dokladů.
Snížení pracnosti a zrychlení procesů
ReFIS extrahuje všechna důležitá data z faktur automaticky, osvobodí vás od chyb
při manuálním zadávání dat. Účetní se tak mohou věnovat účtování, namísto
zdlouhavého manuálního přepisování dokladů. Ušetříte až 80 % času při zpracování
přijatých faktur.
ReFIS také výrazně zrychlí efektivitu více firemních procesů: rychlejší nákupní
proces díky online schvalování žádanek a objednávek, super rychlá automatická
elektronizace dokladů (OCR), rychlejší schvalovací proces došlých faktur, 24/7 dostupný online archiv dokladů, centrální elektronická podatelna na zpracování
dokladů. To jsou všechno věci, které posunou vaši firmu na novou úroveň.
