Rychlejší schvalování
Zrychluje procesy, schvalování a tok operativních dokumentůDíky online schvalování žádanek, objednávek, faktur a dalších dokladů výrazně zrychlíte schvalovací proces. Online, z libovolného místa na světě, můžete schvalovat doklady. Workflow (pořadí, jak dokumenty kolují mezi zaměstnanci) je nastavitelný a může zahrnovat více osob. Kolega zodpovědný za vozový park uvidí jen doklady týkající se vozového parku a umí nejlépe posoudit, zda je fakturace oprávněná.
 
                     
                    Odstranění nepotřebných a neefektivních nákladů
                            Schvalování objednávek a žádanek zamezí nepotřebným nákupům.  Schvalování
                            přijatých faktur zase snižuje pravděpodobnost úhrady faktury, která nebyla
                            oprávněně fakturována - například práce byly dodány v jiném rozsahu, zboží v jiné kvalitě a podobně. Snižte náklady firmy díky přehledu o všech nákladech, které firma vynakládá.
                            
                            ReFIS reálně snižuje náklady.
                        
Snížení chybovosti
Přesná a spolehlivá data- 
                            Nejčastější problémy firem, které se na nás obrátily a staly se našimi zákazníky, byly:
                            
- úhrady na nesprávný účet, s nesprávným variabilním symbolem nebo v jiné měně,
- ztráta dokladů,
- vydaná objednávka mimo plán, o které ve firmě nikdo nevěděl až do příchodu faktury.
                            ReFIS díky funkci OCR minimalizuje lidský faktor a tím odstraňuje chybovost při přepisování dokladů. Příjem dokladů přes centrální podatelnu do online archivu snižuje riziko ztráty dokladů. A schvalovací proces zabezpečí, že doklad „projde rukama“ osoby, která dokáže posoudit jeho správnost.
                            
                            Přesná a spolehlivá data z ReFISu je možné exportovat do dalších firemních informačních systémů.
                        
 
                     
                    Úspora času na administrativních úkonech
                            Administrativní úkony zpomalují vaši firmu. Neberou čas jen administrativním
                            pracovníkům, ale co je horší – odebírají i z produktivního času manažerů. ReFIS tak
                            šetří čas dvakrát. Manažeři se mohou více věnovat aktivitám přímo souvisejícím
                            s jejich prací, a zároveň odbourává nepotřebnou práci administrativních pracovníků.
                            Spolu s odstraněním nepotřebných a neefektivních nákladů přináší ještě další
                            důvod, proč se vaše firma může rychleji posouvat.
                            
                            V neposlední řadě elektronické úložiště všech dokladů, k dispozici 24/7 odkudkoliv, uspoří čas při hledání dokladů.
                        
Snížení pracnosti a zrychlení procesů
                            ReFIS extrahuje všechna důležitá data z faktur automaticky, osvobodí vás od chyb
                            při manuálním zadávání dat. Účetní se tak mohou věnovat účtování, namísto
                            zdlouhavého manuálního přepisování dokladů. Ušetříte až 80 % času při zpracování
                            přijatých faktur.
                            
                            ReFIS také výrazně zrychlí efektivitu více firemních procesů: rychlejší nákupní
                            proces díky online schvalování žádanek a objednávek, super rychlá automatická
                            elektronizace dokladů (OCR), rychlejší schvalovací proces došlých faktur, 24/7 dostupný online archiv dokladů, centrální elektronická podatelna na zpracování
                            dokladů. To jsou všechno věci, které posunou vaši firmu na novou úroveň.
                        
